Звоните!

Подробная информация
о нашем комплексе
по телефонам:

+ 38 (095) 725-62-60
+ 38 (044) 287-01-24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 01.09.2016

Послуги з комплексного обслуговування та утримання Офісно – житлового комплексу з влаштуванням підземного паркінгу та прибудинкових територій

Найменування послуг/робіт, дій, які виконав/надав Виконавець Строки та інші умови виконання/надання послуг/робіт, інших дій
Клінінг
1. Прибирання площ загального та неподільного користування, в тому числі прибудинкової території, паркінгу, холу, сходів, ліфтів, туалетів, підвалів, інших площ та приміщень Площ загального користування, а також даху, горища будівлі Об’єкту, всіх перехідних балконів Об’єкту, всіх сходів та сходових клітин, тощо. Виконавець виконує наступне: - прибирання та вивезення снігу, льоду, листя, сміття з даху, балконів, прибудинкової території, паркувальних місць, чистка прибудинкової території від льоду; - безпечне збивання та прибирання бурульок з будівель, даху Об’єкту - забезпечення наявності контейнерів для сміття в межах прибудинкової території Об’єкту та звільнення таких контейнерів від сміття та вивезення сміття з прибудинкової території Об’єкту у відповідні, передбачені для зберігання сміття місця. - забезпечення регулярного миття/чищення полу в холі, в інших приміщеннях Площі загального користування таким чином, щоб поли протягом всього дня, кожного дня були без видимих слідів бруду. - Щоденне забезпечення безпечного проходження всіма особами по території холу, по сходах, а саме сухі поли, наявність спеціальних волого поглинаючих килимів, тощо. - миття фасадів будівлі та зовнішніх поверхонь вікон раз у рік; - Забезпечення щоденної роботи двірника. - Полив асфальтного покриття прибудинкової території та двору Об’єкту, а також полив зелених насаджень біля Об’єкту та у дворі. Прибирання площ загального користування, холу, ліфтів, паркінгу, перехідних балконів Об’єкту, всіх сходових клітин здійснюється кожного робочого дня, а по мірі забруднення декілька разів на день. Виконавець повинен забезпечити звільнення контейнерів для сміття від сміття та вивезення відходів з 21.00 до 23.00 два рази на тиждень. У разі повного заповнення контейнерів Виконавець повинен забезпечити позачерговий вивіз сміття та звільнення контейнерів протягом дня, в який таке заповнення контейнерів мало місце. Прибирання та вивезення листя здійснюється в осіній період, не рідше ніж 1 раз на тиждень, або частіше, за необхідністю. Прибирання та вивезення снігу, в тому числі з усіх балконів Об’єкту, чистка прибудинкової території, зовнішніх сходів, пішоходніх доріжок біля об’єкту від льоду здійснюється в разі наявності снігу та льоду кожного дня або частіше – за необхідністю. Збивання бурульок з будівель здійснюється на вимогу Замовника. Прибирання балконів 2 та 9 поверхів приміщень Блоку №3 Замовник виконує самостійно, окрім прибирання снігу. Прибирання та вивезення снігу, в тому числі з усіх балконів Об’єкту, чистка прибудинкової території, зовнішніх сходів, пішоходніх доріжок біля об’єкту від льоду здійснюється в разі наявності снігу та льоду кожного дня або частіше – за необхідністю. Збивання бурульок з будівель здійснюється на вимогу Замовника. У разі вимоги Замовника виконати певні дії/роботи/послуги, передбачені у цьому пункті, такі дії/роботи/послуги повинні бути виконані протягом робочого дня з моменту надання Замовником заявки у Журналі, який знаходиться у Адміністратора. Кожного дня у період з травня по жовтень, крім днів коли є опади.
2. Вивезення сміття з прибудинкової території Об’єкту та утилізація небезпечних відходів (ламп). Витрати з прибирання і вивезення сміття та снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами визначаються на підставі даних калькуляції, складеної з урахуванням індивідуальних норм прибирання і вивезення снігу та посипання протиожеледними сумішами, що затверджені органом місцевого самоврядування, залежно від площі території, з якої вивозиться сніг, відстані до пунктів звалищ, вартості вивезення, а також фактичної площі посипання зазначеної частини прибудинкової території. Виконавець повинен забеспечити звільнення контейнерів для сміття від сміття та вивезення відходів з 21.00 до 23.00 два рази на тиждень. У разі повного заповнення контейнерів Виконавець повинен забезпечити позачерговий вивіз сміття та звільнення контейнерів протягом дня, в який таке заповнення контейнерів мало місце. Прибирання та вивезення листя здійснюється в осіній період, не рідше ніж 1 раз на тиждень, або частіше, за необхідністю. Для систематичного вивезення побутових відходів укладено Договір з підрядною організацією та затверджений регламент вивезення відходів. Для проведення утилізації небезпечних відходів (ламп) укладено договір із спеціалізованою організацією, на підприємстві організоване місце попереднього зберігання відходів, згідно діючих норм.
3. Виконання дератизаційних та дезінфекційних заходів. Здійснюється у порядку, згідно з вимогами та у строки, передбачені чинними нормативно-правовими актами, нормами, правилами, стандартами, діючими в Україні. Середньомісячний тариф на проведення дератизаційних робіт визначається за калькуляцією відповідної санітарно-епідеміологічної служби. Для проведення робіт притягується спеціалізована підрядна морганізація.
4. Забезпечити пости охорони, в тому числі на прибудинковій території та у диспетчерській кімнаті в кількості 7 шт. У холі будівлі Об’єкту організована стойка адміністраторів (reception) - у кількості 1 осіб протягом кожного робочого дня. Охорона забезпечує цілодобову роботу комплексу, контроль доступу на об’єкт та за роботою інженерних систем – пожежної безпеки, електрогосподарства, котельної, вент.системи, опалювальної системи. Спостереження за установками пожежної автоматики на об’єкті. Стойка адміністратора працює кожного Робочого дня з 8-45 до 17-45 год. Цілодобово приміщення вхідної групи контролює охоронник.
Технічне обслуговування інженерних систем
5. Обслуговування систем припливної та витяжної вентиляції включає в себе: повний комплекс заходів з технічного обслуговування, заміну вузлів, механізмів, витратних матеріалів, пристроїв, елементів тощо, огляд, перевірка функціонування, міжремонтне, профілактичне обслуговування, чистка, налагодження, профілактичні випробування, діагностика та ремонт систем припливно-витяжної вентиляції. Обслуговування системи кондиціювання повітря , яке включає в себе: повний комплекс заходів з технічного обслуговування, заміну вузлів, механізмів, витратних матеріалів, пристроїв, елементів тощо, огляд, перевірка функціонування, міжремонтне, профілактичне обслуговування, чистка, налагодження, профілактичні випробування, діагностика та ремонт. Запасні частини до внутрішнього блоку кондиціювання повітря не входять у вартість обслуговування. Технічне обслуговування системи припливної та витяжної вентиляції здійснюється Виконавцем регулярно згідно Регламенту та Графіку робіт, погодженого з Замовником. Перелік та обсяг робіт при плановому технічному обслуговуванню системи Виконавець узгоджує із спец.організацією, з якою має договірні відносини. Графік виконання технічного обслуговування системи погоджується із Замовником. Усунення виявлених недоліків в роботі системи Виконавець виконує наступного робочого дня після виявлення пошкодження чи виходу обладнання/його частини з ладу/початку неналежного функціонування обладнання/його частини. Якщо для ремонту необхідно більше часу ніж 1 робочий день, тоді Виконавець погоджує з Замовником час та строк проведення такого Ремонту та проводить Ремонт у такий строк. Заяви про порушення роботи або налагодження/зміні режимів роботи системи Замовник фіксує у відповідному журналі, який знаходиться у Адміністратора на рецепшн до 18-00год поточного дня. Технічне обслуговування системи кондиціювання повітря здійснюється Виконавцем регулярно згідно Регламенту та Графіку робіт (але не рідше ніж 2 рази на рік: на початку весни та на початку осені). Перелік та обсяг робіт при плановому технічному обслуговуванню спліт систем та мультизональних систем Виконавець узгоджує із спец.організацією, з якою має договірні відносини. Графік виконання технічного обслуговування системи погоджується із Замовником. Сезонне налагодження режимів роботи системи кондиціювання повітря Виконавець погоджує із Замовником. Усунення виявлених недоліків в роботі системи кондиціювання повітря Виконавець виконує на протязі 1 робочого дня після виявлення пошкодження чи виходу обладнання/його частини з ладу/початку неналежного функціонування обладнання/його частини. Якщо для ремонту необхідно більше часу ніж 1 робочий день, тоді Виконавець погоджує з Замовником час та строк проведення такого Ремонту та проводить Ремонт у такий строк. Заяви про порушення роботи або необхідність налагодження режимів роботи системи Замовник фіксує у відповідному журналі, який знаходиться у Адміністратора на рецептні до 18-00 годин поточного дня.
6. Забезпечення систем автоматичної пожежної сигналізації (АПС), системи оповіщення людей про пожежу (ОпП), противодимного захисту та диспетчирізації системи протипожежного захисту (ДПЗ), автоматичного водяного пожежогасіння (ВПГ), порошкового пожежогасіння (ППГ)- разом система протипожежного захисту (СПЗ). Виконавець здійснює комплекс заходів щодо утримання відповіно до вимог нормативних документів із питань утримання системи протипожежного захисту (СПЗ); виконує планові роботи із зовнішнього обстеження системи перевірки працездатності системи в цілому. Згідно регламенту Виконавець через спеціалізовану організацію, з якою має договірні відносини, виконує слідуючи роботи з технічного обслуговування: - зовнішній огляд складових частин установок, в тому числі контроль робочого стану та справність світової індикації; - перевірку працездатності системи; - перевірку технічного стану установок; - вимірювання електричних параметрів установок; - виконання профілактичних робіт та поточний ремонт. Технічне обслуговування СПЗ виконується згідно графіку один раз на квартал. Виконавець здійснює щоденний цілодобовий контроль за працездатністю системи, в разі наявності відмов та непрацездатності вживає термінових заходів для оперативного їх усунення. Забезпечує ведення експлуатаційної документації яка знаходиться у приміщеннях ППКП Виконавець разом із спеціалізованого організацією, яка забезпечує експлуатацію та сервісне обслуговування СПЗ зберігає/ оформлює наступну технічну документацію: - інструкція з експлуатації систем; - журнал обліку технічного обслуговування і ремонт СПЗ; - журнал обліку санкціонованих та несанкціонованих спрацювань СПЗ; - перелік регламентних робіт із технічного обслуговування СПЗ; - графік чергувань оперативного (чергового) персоналу та журнал здавання/приймання чергувань; - посадові інструкції; -журнал обліку вогнегасної речовини та вогнегасників; - план-схема об’єкту із зазначенням приміщень, які захищаються та розміщуються прилади СПЗ. Замовник не має право втручатися в оперативну роботу чергового персоналу. Замовник в приміщенні Серверної самостійно забезпечує заходи по пожежній безпеці та ведення необхідної документації.
7. Обслуговування системи контролю доступу - СКУД та відеоспостереження - ВС. Обслуговування виконуються спеціалізованою організацією, згідно укладеного договору. Регламентні роботи по технічному обслуговуванню виконуються згідно узгодженого графіку по зовнішньому обстеженню системи та перевірки працездатності системи в цілому. Згідно регламенту Виконавець через спеціалізовану організацію, з якою має договірні відносини, виконує слідуючи роботи з технічного обслуговування: - зовнішній огляд складових частин установок, в тому числі контроль робочого стану та справність СКУД та ВС; - перевірку працездатності системи; - перевірку технічного стану установок; - вимірювання електричних параметрів установок; - виконання профілактичних робіт та поточний ремонт. Технічне обслуговування СКУД та ВС виконується згідно графіку один раз на місяць. Виконавець здійснює щоденний цілодобовий контроль за працездатністю системи, в разі наявності відмов та непрацездатності вживає термінових заходів для оперативного їх усунення. Забезпечує ведення експлуатаційної документації яка знаходиться у приміщеннях. Виконавець разом із спеціалізованого організацією, яка забезпечує експлуатацію та сервісне обслуговування здійснює щоденний цілодобовий контроль за працездатністю системи.
8. Обслуговування та ремонт систем електроживлення , електрообладнання, в тому числі електрощитових, по етажних розподільних щитів, силового обладнання, інженерних систем освітлення, кабельних ліній, тощо, що включає в себе повний комплекс заходів з технічного обслуговування, заміну вузлів, механізмів, витратних матеріалів, пристроїв, тощо, огляд, перевірка функціонування, міжремонтне, профілактичне обслуговування, чистка, налагодження, профілактичні випробування, діагностика систем, електроживлення, електрообладнання (надалі – Технічне обслуговування), а також ремонт систем електроживлення, електрообладнання, в тому числі заміна елементів обладнання, вузлів, механізмів, витратних матеріалів, тощо, в тому числі відновлення нормального та безпечного функціонування електрообладнання при аваріях (надалі - Ремонт). Технічне обслуговування та ремонт здійснюється регулярно, згідно «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживача», затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998р. №4. Ремонтні роботи в залежності від обсягів робіт виконуються протягом 1 робочого дня з моменту надання інформації про вихід із ладу електрообладнання. Якщо для проведення Ремонту потрібно більше часу ніж 1 робочий день, тоді Виконавець погоджує з Замовником строк проведення такого Ремонту та проводить Ремонт у такий строк. Заяви на проведення Ремонтних робіт Замовник фіксує у відповідному журналі, який знаходиться у Адміністратора на рецепшн до 18-00год поточного дня. Електроживлення власних приміщень Замовник обслуговує та ремонтує власними силами/коштами, за виключенням тих, які знаходяться на Площах загального користування. Постачання витратних матеріалів: лампи розжарювання, лампи люмінесцентні, стартери, клемні колодки, забезпечує Замовник у Приміщеннях Замовника в Об’єкті, а на Площах загального користування – Виконавець. Виконавець здійснює заміну ламп розжарювання, стартерів, лампоутримувачей, дроселів за запитом Замовника, протягом 1 робочого дня з моменту внесення запиту Замовника до відповідного журналу, який знаходиться у Адміністратора на рецепшн. Проведення планових робіт по виміру опору ізоляції та заземлення електроустаткування офісів та обладнання. Виміри блискозахисту будівлі проводяться згідно діючих норм спеціалізованими організаціями.
9. Обслуговування системи водопостачання та каналізації (включає в себе: повний комплекс заходів з технічного обслуговування, заміну вузлів, механізмів, витратних матеріалів, пристроїв, елементів тощо, огляд, перевірка функціонування, міжремонтне, профілактичне обслуговування, чистка, налагодження, профілактичні випробування,діагностика) та ремонт, в тому числі заміна елементів, труб, обладнання, вузлів, механізмів, витратних матеріалів, тощо, в тому числі відновлення нормального та безпечного функціонування систем водопостачання, водовідведення та каналізації, в тому числі при аваріях. Очищення не каналізаційних та ревізійних люків, туалетів та приямків. Технічне обслуговування системи водопостачання та каналізації здійснюється один раз на місяць. Межа відповідальності Виконавця за технічне обслуговування та поточний ремонт системи знаходиться на лічильниках, які розташовані на трубопроводах холодного/гарячого водопостачання та на стояках водовідведення. В будь-якому разі, у випадку непередбаченого зламу/розриву трубопроводві, кранів тощо Виконавець на протязі 60хв. перекриває водопостачання. Непередбачені ремонтні роботи системи Виконавець виконує в 2 або 3 зміну. Капітальний ремонт системи Виконавець проводе згідно графіку, який погоджується із Замовником. Якщо для ремонту систем необхідно більше часу то Виконавець погоджує з Замовником час та строк проведення такого Ремонту та проводить Ремонт у такий строк. Регламентні роботи по гідравлічній промивці системи водовідведення (каналізації) та хімічний аналіз стічнийх вод проводиться раз у 9 місяців. Також згідно нормативних документів по контролю за стічними водами щоквартально проводиться хімічний аналіз (згідно договору з ПАТ «Київводоканал»). Проведення санітарно-профілактичних промивань та гідравлічного випробування внутрішньо будинкових мереж водопроводу проводиться власними силами раз у рік. Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту засобів обліку води, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки, визначаються відповідно до укладених договорів між виконавцем та субпідрядником, який виконує зазначені послуги.
10. Накладні витрати, амортизація основних фондів, нематиріальних активів та необоротних матеріальних активів, До накладних витрат належать загальновиробничі та адміністративні витрати: витрати з оплати праці апарату управління, виробничого персоналу з відрахуваннями із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування; відрахування на загальнообов'язкове державне соціальне страхування персоналу амортизації основних засобів виробничого призначення, крім амортизації, що включається у витрати з утримання та експлуатації машин і обладнання; утримання основних засобів виробничого призначення та їх поточного ремонту; - оплати вартості використання та обслуговування технічних засобів управління (обчислювальних центрів, вузлів зв'язку, засобів сигналізації), канцелярські та поштово-телеграфні витрати; оплати аудиторських перевірок, робіт (послуг) консультаційного та інформаційного характеру; амортизації основних засобів адміністративного призначення; утримання т поточного ремонт основних засобів загальногосподарського призначення; охорони праці та техніки безпеки, дотримання вимог техніки безпеки і охорону навколишнього природного середовища; підготовки (перепідготовки) кадрів; сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім тих, що включаються у виробничу собівартість, а також інші витрати адміністративного призначення. амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів підрозділів, що безпосередньо здійснюють збут теплової енергії споживачам, яка розраховується відповідно до вимог Податкового кодексу України витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів. витрати з експлуатації номерних знаків на будинках
11. В тарифі врахована компенсація енерговитрат для забезпечення надання на Об’єкті наступних послуг: - Електропостачання у приміщення Площ загального користування, в тому числі у насосні станції водопостачання, пожежогасіння, кімнати охорони та обслуговуючого персоналу та інші приміщення, а також у приміщення Замовника в Об’єкті; Постачання електроенергії, повинно бути в обсязі, достатньому для нормального освітлення приміщень Замовника у Об’єкті та Площ загального користування у необхідному звичайному режимі та для експлуатації звичайного офісного обладнання, включаючи, без обмежень, комп’ютерну техніку, копіювальні машини та сервери. Енергоживлення систем приточно витяжної вентиляції та кондиціювання (венткамеры, зовнішні блоки кондиціювання і ККБ) Освітлення Площ загального користування, в тому числі насосних станцій водопостачання, пожежогасіння, кімнат охорони та обслуговуючого персоналу, та інших приміщень, а також приміщень Замовника в Об’єкті; Забезпечення безперебійним функціонуванням каналізаційних та водовідвідних мереж. Водопостачання: холодна та гаряча вода у приміщеннях Площ загального користування, в тому числі у насосних станціях водопостачання, електрощитові, кімнатах охорони та обслуговуючого персоналу та інших приміщеннях, а також у приміщеннях Замовника в Об’єкті; Для роботи систем охорони всього комплексу Об’єкта. Забезпечення нормальних та безперебійних вентиляції та кондиціювання повітря в Об’єкті; Зовнішнє освітлення, освітлення двору Об’єкту та фасадне освітлення. Всі зазначені Послуги Виконавець надає за умови, що вони передбачені Проектом будівельного комплексу. Всі вказані у пункті послуги надаються Виконавцем 24 години/7 днів на тиждень. З метою економії ресурсів (електроенергії, теплової енергії) Виконавець має право приймати рішення по об’єму їх постачання, що не шкодить експлуатації Приміщень Замовника. Кожного дня у темний період доби.
12. Формування фонду майбутніх платежів та виплат - Капітальний та поточний ремонт будівель Об’єкту, Площ загального користування, місць для паркування, прибудинкової території, в тому числі: - технічних та службових приміщень; - покрівлі - полу - стін - стелі - дверей - вікон - під’їзду та сходових кліток, підвальних приміщень, балконів; - несучих та захисних конструкцій будівлі та столярних виробів - обладнання, що знаходиться в/на площах загального користування або на самій будівлі Об’єкту, - ремонт та/або заміну фурнітури. - витрати на удосконалення інженерних систем; - витрати, пов'язані із забезпеченням належного стану обладнання, - виконанням ремонтно-налагоджувальних робіт, передбачених проектно-технічною документацією, - освоєнням нових потужностей, що використовуються для обслуговування об’єкту; Капітальний та поточний ремонт Виконавець виконує згідно дефектних Актів, погоджених з Замовником кошторисів та графіків. Поточний ремонт приміщень Замовника, виконується власними силами/коштами Замовника. Капітальний та поточний ремонт місць/приміщень загального користування, та технічних/службових приміщень, покрівлі, фасаду, благоустрою, вхідних та протипожежних дверей та вікон виконує Виконавець власними силами/коштами. Капітальний ремонт та поточний ремонт систем та обладнання Виконавець виконує по графіку та за умовами і обов’язками, вказаних у даному Договорі/Додатку до Договору. Графік виконання таких робіт узгоджується із Замовником. Витрати з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території визначаються з урахуванням кошторисної вартості кожного виду робіт відповідно до державних будівельних норм та правил. Планування проведення робіт проводиться згідно сезонних Актів огляду об’єкту.
13. - Обслуговування та ремонт ліфтів, в тому числі ліфтового обладнання, вузлів та механізмів ліфту, його елементів, тощо, що включає в себе повний комплекс заходів з технічного обслуговування, заміну вузлів, механізмів, витратних матеріалів, пристроїв, тощо, огляд, перевірка функціонування, міжремонтне, профілактичне обслуговування, чистка, налагодження, профілактичні випробування, діагностика ліфтового обладнання (надалі – Технічне обслуговування), а також ремонт ліфту, ліфтового обладнання, в тому числі заміна елементів обладнання, вузлів, механізмів, витратних матеріалів, тощо, в тому числі відновлення нормального та безпечного функціонування ліфту при аваріях (надалі - Ремонт). Оформлення Дозволів на експлуатацію ліфтового господарства. Обслуговування системи диспетчеризації ліфтів. Енергоживлення ліфтового обладнання. Обслуговування автоматичних дверей у холі. Технічне обслуговування здійснюється регулярно, відповідно до «Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні» (КД 36.1-001-2000). Ремонтні та відновлювальні роботи проводяться на протязі робочого дня, згідно з вимогами Правил безпечної експлуатації ліфтів (ПББЕЛ). У випадку знаходження у ліфтовій кабіні осіб під час його раптової зупинки/виходу з ладу або аварій/виходу з ладу систем електроживлення, Виконавець зобов’язаний сприяти безпечному вивільненню та вилученню осіб з ліфту без завдання їм шкоди, у строк протягом однієї години з моменту зупинки/виходу з ладу ліфту. Всі ліфтові кабіни Виконавець забезпечує зв’язком із черговим оператором/охоронником/ліфтовим механіком.

аренда офисов, аренда офисов киев, аренда офисов без посредников, продажа квартир, продажа квартир без посредников, новый жилищный комплекс, офисно-жилищный комплекс, жилищный комплекс.
сайт сделан компанией веб студия