Звоните!

Подробная информация
о нашем комплексе
по телефонам:

+ 38 (095) 725-62-60
+ 38 (044) 287-01-24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

01.01.2014

ООО «Сервіс на Саксаганського» утримує та обслуговує наступні приміщення:

8 382,6 кв.м. офісних приміщень в БЦ «SAKSAGANSKY» по вул. Саксаганського 70-а;
129 машиномісць-1887 кв.м. у підземному паркінгу БЦ «SAKSAGANSKY» ;
31 квартир - загальною площею 3 549,3 кв.м. в житловій частині по вул. Саксаганського 70-а БЦ «SAKSAGANSKY»;
4061,8 кв.м. офісні приміщення в БЦ  «Demievsky».

Задача компанії:
Професійне управління Офісно-житловим комплексом з влаштуванням підземного паркінгу:

  • Послуги з обслуговування та утримання приміщень та інженерних систем;
  • Реклама бізнес центру;
  • Управління структурним заповненням приміщень користувачами;
  • Розробка програм розвитку та вдосконалення приміщень та інфраструктури Бізнес центру;
  • Автоматизація управління комплексом.
1. Структура комплексу.


Офісний комплекс складається з будівель, що знаходяться по вул. Паньківській і Саксаганського. Вхідні групи будівель обладнані холом з рецепшеном. Достатня кількість ліфтів  в офісному комплексі забезпечує зручне пересування по поверхах. Зручне планування нежитлових приміщень дозволяє ефективно використовувати їх під різні види діяльності.
Вхідна група житлової частини комплексу розташовується по вул. Паньківській 14 автономно від офісних приміщень. У комплексі знаходиться 31 квартира.  Квартири відрізняються:  - зручними плануваннями,  - якісним будівельним оздобленням,  центральне кондиціювання,  очисна система води на іонному  рівні . В комплексі представлені 1-6 кімнатні апартаменти з різними плануваннями площею від 75 кв. м. до 235 кв. м.: 1-о кімнатних -15, 2-х кімнатних -10, 3-х кімнатних - 4, 5-и кімнатних (пенхаузи) - 2 .
Висота стель складає 3,0 м. На останніх 2 поверхах розташовані дворівневі пентхаузи з висотою стель 3,95м. У всіх квартирах передбачено два санвузли.  Всі  житлові квартири  розташовуються з 10 по 19 поверхів. Завдяки відсутності висотних будинків в безпосередній близькості від житлового комплексу, більшість квартир мають відмінний панорамний краєвид на місто. Панорамне скління вікон дозволить насолоджуватися прекрасними видами міста і  впустити світло в кожен куточок вашої квартири.  Є квартири з просторими терасами, для комфортного відпочинку всієї сім'ї.
Важливою частиною комплексу є паркінг розташовується в підземній частині  будинку і розрахований на 129 машино-місця (1887 кв.м.). Продумане планування і зручний проїзд в паркінгу дозволяють витрачати на парковку лічені хвилини. Для найкращого комфорту ліфт опускається в паркінг. Наявність підземного паркінгу і гостьової автостоянки вирішує актуальну проблему паркування в центральних частинах міста.
Цілодобова охорона, дозволяє власникам не турбуватися про збереження свого автомобіля.
Переваги комплексу:

  • Клубний комплекс в центрі Києва,
  • Абсолютна відповідність формату «преміум класу»,
  • Територія, під охороною, відеоспостереження,
  • Окрема дворова територія із зонами відпочинку і дитячими майданчиками,
  • Розташування в зеленій зоні, біля Ботанічного саду,
  • Достатня кількість машино-місць, для мешканців будинку та працівників офісів.
  • Розвинена інфраструктура - фітнес центр, салон краси, магазин, пральня, хімчистка, ресторан, банківські установи;
  • - Нова будівля, побудована з використанням найсучасніших матеріалів, устаткування і обробки, спроектована як офісний комплекс з відкритим плануванням, така, що має prime location,
  • Перспективне розташування будівлі у межах офісного району, зручний під'їзд і транспортне повідомлення,
  • Високоякісна стандартна обробка, сучасні системи інженерного устаткування будівлі, включаючи BMS (Система Управління Будівлею),
  • Трьохсекційний короб для електричного, телефонного і комп'ютерного кабелів, або фалишпол, ТП - 1 категорії, наявність джерела безперебійного живлення; (потужність електропостачання для низьковольтних мереж орендаря має бути не менше 50 Вт на 1 кв.м. корисній площі + 20 Вт, додатково виділених для освітлення),
  • Централізована система кондиціювання, вентиляції, опалення та зволоження повітря,
  • Підвісні стелі,
  • Висота від підлоги до підвісної стелі в середньому 2.7 м.,
  • Глибина поверху від вікна до вікна не більше 18-20 метрів
  • Ефективне відкрите планування поверху (конструкція з несучими колонами),
  • Сучасні, високоякісні вікна, їх раціональне розташування,
  • Сучасні високошвидкісні ліфти з періодом очікування не більше 30 секунд,
  • Підземна паркова з співвідношенням місць для паркування (наземних і підземних) не менше 1 місця на 100 кв. м площі будівлі,
  • Якісні матеріали, використані в обробці приміщень загального користування,
  • Чинник втрат (співвідношення використовуваних площ, що орендуються) не більше
    12%,
  • Якісний провайдер телекомунікаційних послуг в будівлі,
  • Допустиме навантаження на міжповерхові перекриття: 400-450 кг на 1 кв.м,
  • Сучасні системи безпеки і контролю доступу в будівлю:
    * відео спостереження для усіх вхідних груп, включаючи паркову,
    * система електронних перепусток,
    * цілодобова охорона комплексу.
    * встановлена сучасна система пожеже тушіння,
  • Широка сфера обслуговування:
    * оздоровлю вальний комплекс – фітнес центр, СПА-салон,
    * пральня у підсобних приміщеннях,
    * кафетерій/їдальня для співробітників,
    * ресторан,
    * клінінгова компанія,
    * компанія по підбору обслуговуючого персоналу,
  • Професійне управління будівлею. На рівень офісного комплексу впливає керуюча організація по обслуговуванню будівель.

Всі вище зазначені критерії мають місце у нашому комплексі, що підвищує його конкурентну спроможність на ринку нерухомості.


2. Обслуговування комплексу.

Окремим етапом комплексного підходу у управлінні комплексом стало створення власної управляючої організації ТОВ «Сервіс на Саксаганського». Головним завданням якої є збереження переданого їй у керування офісно-житлового комплексу, шляхом раціонального ведення будинкового господарства й своєчасного здійснення поточного і капітального ремонту будинків, забезпечення безперебійної роботи устаткування і обладнання офісного комплексу та житлового будинку, збереження домоволодінь у гарному санітарному стані, а також поліпшення житло-побутових умов.
Управляюча (житлово-експлуатаційна) організація є юридичною особою, має самостійний розрахунковий рахунок, статутний фонд, його роботу очолює директор, який призначається засновником. Директор підприємства всю господарську й організаційно-масову роботу здійснює у тісному контакті з власниками офісних приміщень та квартир – проводить збори з власниками, на яких вирішуються нагальні проблеми.
Господарські функції підприємство здійснює безпосередньо своїм штатом (інженери, слюсарі, сантехніки, електрики, двірники) та за допомогою мережі постачальників комунальних послуг і підрядних організацій (ремонтні організації, підприємства по вивезенню сміття, підприємство по обслуговуванню ліфтів, підприємства по обслуговуванню ІТП,  систем автоматичного пожежного захисту, цілодобова охорона, прибирання МСК, дератизація та дезінсекція).
З кожним власником квартир, офісних приміщень, паркомісць будинку організація укладає договір „Про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій” та Договір «Про компенсацію витрат по оплаті комунальних послуг». Предметом цього договору є послуги, які включають: забезпечення охорони будинку, прибирання сходових площадок і вивезення сміття, прибирання території навколо будинку; обслуговування систем водопостачання, теплопостачання, водовідведення, каналізації будинку; прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі, та інше. Крім того мешканці можуть отримати додаткові послуги шляхом укладання додаткових договорів.
Покликання нашої управляючої організації полягає в наданні всім власникам комплексу якісних сервісних послуг. Адже основним показником роботи підприємства є задоволення потреб власників, наданням  послуг по утриманню комплексу у повному об’ємі і найвищої якості.

Основні функції та напрямки роботи житлово-експлуатаційної організації ТОВ «Сервіс на Саксаганського» - операційне обслуговування:

  • Утримання та експлуатація житлового і не житлового фонду.
  • Технічне обслуговування та поточний ремонт будівель, споруд, окремих будівельних конструкцій та інженерного обладнання будинків.
  • Санітарне обслуговування приміщень будинків та прибудинкових територій.
  • Благоустрій території, озеленення, створення місць відпочинку громадян та знесення непридатних до експлуатації будівель, споруд, дерев, тощо.
  • Обстеження технічного стану будівель та споруд, інженерного обладнання, об'єктів благоустрою та інформування власника або його представника.
  • Ведення бухгалтерської, статистичної та іншої передбаченої законодавством звітності.
  • Надання пропозицій по складанню кошторису витрат на виконання робіт по утриманню будинків, прибудинкових територій та складання актів виконаних робіт по утриманню та обслуговуванню житлового та не житлового фонду.
  • Виконання додатково на договірних засадах робіт та надання послуг споживачам по утриманню, обслуговуванню та ремонту квартир, приміщень, благоустрою прибудинкових. територій та інших послуг, не передбачених складом витрат підприємств житлового господарства, що входять до квартирної плати (плати за утримання житла).
  • Облік житлового та не житлового фонду, його власників та користувачів, здійснення контролю за цільовим використанням житлового та не житлового фонду та дотримання норм законодавства, вжиття заходів до порушників ти інформування „Власника" через уповноважені ним органи.
  • Участь у комісіях з приймання в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів після перепланування, реконструкції, капітального ремонту, а також нового будівництва.
  • Здійснення аварійно-диспетчерського обслуговування житлових будинків.
  • Укладання угод із споживачами на надання житлово-комунальних послуг.
  • Збирання квартирної плати (плати за утримання житла), платні за комунальні послуги, плати за обслуговування внутрішньо будинкових мереж, учать у спільних витратах по утриманню будинку з власників не житлових приміщень та інших платежів.
  • Залучення на договірних засадах підрядних організацій на виконання окремих спеціалізованих видів робіт:
    • по технічному обслуговуванню,
    • ремонту житлового та нежитлового фонду,
    • вивезенню і знешкодженню сміття та побутових відходів,
    • благоустрою прибудинкових територій,
    • охорони будинку.
  • Підготовка та надання пропозицій до плану соціально-економічного та культурного розвитку району.
  • Сприяння населенню в заняттях фізичною культурою та спортом за місцем проживання.
  • Організація роботи із зверненнями громадян.
  • Забезпечення реєстрації населення за місцем проживання, складання списків окремих, категорій населення, сприяння в складанні списків виборців, тощо.
  • Здійснення заходів, пов'язаних з мобілізаційною підготовкою та цивільною обороною на об'єктах обслуговування.
  • Участь в реалізації заходів по ліквідації наслідків стихійного лиха, техногенних аварій, епідемій, пожеж, інших надзвичайних ситуацій та забезпечення життєдіяльності підприємств, установ та організацій, громадського порядку, врятування життя людей, збереження матеріальних цінностей, тощо.
  • Сприянням підприємствам-постачальникам у забезпеченні населення теплоенергією, електроенергією, газом та іншими енергоносіями, водопостачанням та водовідведенням.


аренда офисов, аренда офисов киев, аренда офисов без посредников, продажа квартир, продажа квартир без посредников, новый жилищный комплекс, офисно-жилищный комплекс, жилищный комплекс.
сайт сделан компанией веб студия